До списку

Інтелектуальний тімбілдинг: у ISsoft проходить Мозкобійня Live для співробітників

15 Грудня, 2020

Багато співробітників ISsoft захоплюються інтелектуальними іграми, квізами і брали участь в офлайн-квестах і вікторинах до початку пандемії. У вересні компанія вирішила влаштувати Мозкобійню в онлайн-форматі з нагоди Дня тестувальника. Тоді на запрошення відгукнулося багато охочих. Так в ISsoft почалася серія ігор Мозкобійня Live для співробітників. Ігри проходять щомісяця і збирають 12–15 команд по 5 гравців. Сьогодні враженнями діляться найактивніші учасники гри.

Дарія Левко, капітан команд «Котики» (1 місце), «ASAP» (2 місце)

У такі ігри граю близько півтора роки. Усе починалося з корпоративних ігор на минулому місці роботи — це були квізи, квести, загадки, конкурси тощо. У 2020 році в ISsoft я вперше познайомилася з Мозкобійнею на грі з нагоди дня QA. Дуже сподобалось! Після цього в мене було багато ігор, у тому числі й онлайн.

Я була дуже рада дізнатися, що ISsoft вводить серію ігор для всіх бажаючих. Цього разу команда знайшлася відразу: відгукнулися мої колеги. Сподобалося майже все, крім пандемії, через яку ми не можемо просто так зібратися разом і пограти. Але все-таки здоров’я важливіше.

Остання гра з «ASAP» пройшла швидко, весело, моментами смішно. Ми були дуже налаштовані на перемогу, тому засумували, зайнявши 2 місце, але заробили однакову кількість балів із переможцями. Наступного разу постараємося не втратити можливість.

Зручно, що гра поділена на етапи й теми. Можна зосередитися тільки на картинках, музиці або бути готовим думати на всіх фронтах. Питання бувають вкрай веселі й незвичайні, а відповіді на деякі придумати складно. За допомогою таких ігор дуже розширюється кругозір. Хотілося б спробувати тематичні ігри в рамках корпоративних ігор.

Секрет перемоги команди в тому, що це секрет і розголошувати його не можна.) Я грати точно хочу й буду, записалася вже на наступну гру. А ось чи вийде зібрати команду в тому ж складі, покаже час.

Вадим Борисенко, капітан команди «Купляйце беларускае» (7 місце)

Спочатку я активно підтримував ідею створення Мозкобійні разом із Дашею Стефанович. З дитинства мене цікавили інтелектуальні ігри, ми з друзями навіть придумували їх самі. У корпоративній Мозкобійні сподобалася не так сама гра, як проведення часу. Навіть незважаючи на те, що з п’яти людей у команді я спілкувався раніше тільки з одним, грати було комфортно й легко. Самі питання сподобалися: були такі, відповіді на які здавалися надто очевидними, а також такі, де взагалі було складно вгадати правильну відповідь. Найголовніше — ми класно провели час, і плануємо грати ще!

Дарія Стефанович, капітан команди «Ремоутні роботи» (9 місце)

До пандемії я не раз брала участь в офлайн-головоломках, квізах і вікторинах. Насправді, ще до корпоративного анонса Мозкобійні Live, ми з колегами замислювалися про те, щоб організувати квіз. Але нас випередили й це чудово, бо є однодумці. Інтелектуальні ігри мені подобаються тим, що під час такої гри напружуєш звивини, постійно дізнаєшся щось нове і спілкуєшся.

Онлайн-формат цікавий, але допускає момент чітерства: і хочеться, і руки сверблять. Але для мене мета в цій грі зовсім інша. Я за чесність. Сподіваюся, що суперники також нічого не гуглять.

Спочатку я збирала команду на своєму проєкті. Вийшло весело: зібрала людей, але нас виявилося шестеро. Довелося збирати ще одну команду. Вийшло згрупуватися з людьми, які не мали своєї команди, і ми не були знайомі раніше. Але це не завадило нам зіграти, отримати від цього задоволення і вже побудувати плани на наступні ігри.

Андрій Головкін, капітан команди «Колорадські жуки» (1 місце)

З Мозкобійнею я знайомий ще з моменту її створення — від 2012 року. За цей час вона навіть встигла мені набриднути. Останні кілька років я грав у детективні квести з друзями. В онлайн-форматі вдалося пограти в англомовну Мозкобійню цього літа.

Корпоративна гра сподобалася, цікаво було пограти з колегами, і виявилося, що ми відмінно перекриваємо зони незнання один одного. Команду збирав із колег із проєкту. Грали собі на втіху й навіть не очікували, що переможемо.

Звісно, онлайн-спілкування накладає свої обмеження: якщо починається потужний брейнсторм, то це може перетворитися в шум, де ніхто нікого не почує, тому доводиться трохи заспокоюватись і намагатися говорити по черзі. Онлайн-гра виходить емоційно спокійнішою, ніж офлайн-формат.