До списку

Команда з ISsoft випустила нову гру

5 Листопада, 2020

Ми неодноразово переконувалися, що працівники ISsoft — різнобічні та цілеспрямовані особистості. Хтось у вільний час захоплюється спортом, хтось — спортом або DIY, а Андрій Юревич та Єгор Навицький знайшли себе в GameDev.

Зовсім недавно відбувся реліз десктопної версії гри UFO Stalker, яку хлопці створили з нуля. 7 жовтня було випущено версію гри для Android.

Розкажіть детальніше про жанр та сюжет гри. 

А. Ю.: UFO Stalker — це 2D-стелс з елементами тактичної гри та RPG. Дія розгортається на кораблі інопланетян. За сюжетом, головний герой після нудного робочого тижня гуляв парком і був викрадений НЛО. Щоб звільнитися, йому доведеться розібратися в інопланетних технологіях і з’ясувати причини свого викрадення.

Є. Н.: Дійсно, наша гра містить елементи багатьох жанрів: стелс, RPG, стратегічної гри, і це навіть не гра в жанрі Action, тобто фактично такого жанру поки не було на ігровому ринку.

Як у вас з’явилася ідея створення такої гри? 

А. Ю.: Я задумався про створення своєї гри ще багато років тому, коли вийшла гра Mark of the Ninja. Саме вона надихнула мене на розробку ігор, і я запропонував своєму другові-дизайнеру створити гру в схожому стилі, але оскільки досвіду у нас не було, то приблизно через рік невдалих спроб ми зрозуміли, що взяли занадто високу планку.

Ми вирішили, що потрібно почати з чогось зовсім простого. Ще тоді я написав свою першу гру в такий же стилістиці і за таким же принципом, що й UFO Stalker. На жаль, гра не стала популярною серед користувачів.

Як розвивалася ідея та проєкт?

А. Ю.: Після релізу першої гри ” Ninja Turf ”, я взяв перерву для вивчення Unity. Я чітко усвідомлював, що людина, яка володіє кодом і розуміє, як написана гра, володіє грою. Тому я зайнявся самоосвітою і через деякий час знову спробував написати гру, яка називалася ”Space Port”, і зрозумів, що впевнено володію практично всіма можливостями Unity.

Незабаром я повернувся до ідеї з UFO Stalker. До проєкту також долучився Єгор; він завжди цікавився GameDev. Більш того, ми вже працювали разом над попередньою грою ‘Space port”.

Є.Н.: Я з дитинства граю в ігри, тому я з задоволенням підключився до проєкту, адже GameDev мене приваблює, і я хотів би в ньому розвиватися.

А. Ю.: Так от… Ми вдосконалили гру, зробивши її трохи в іншому сетингу, і прийняли рішення анімувати тільки головного героя, а ворогів намалювати у вигляді літаючих дронів, що істотно скоротило витрати на середовище й анімацію.

Є. Н.: Завдяки нашому ігровому досвіду ми вже розуміємо, як користувачеві буде простіше грати, як має виглядати кнопка, наприклад, або ключі, щоб двері відкривалися, тобто нам легше приймати рішення в процесі реалізації геймдизайну. Крім того, ми постійно читаємо статті та обговорення на форумах з геймдизайну, дивимося огляди на YouTube.

А.Ю.: Паралельно ми придумували історію і сценарій. Стало очевидно, що я не зможу одночасно писати і сценарій, і код, тому спробував підключити свого знайомого і консультувався у нього з приводу сценарію. На жаль, він був завантажений і ми не змогли далеко просунутися, але я зрозумів, у який бік мені потрібно рухатися, і знайшов відповідного сценариста на форумі.

Мені також довелося залучати художника, дизайнера, SEO-фахівця, перекладача й аніматора. 

Є. Н.: Що мені найбільше сподобалося в ідеї Андрія — це незвичайна ігрова механіка. Зараз багато ігор копіюють один одного, тобто ігрова механіка багато в чому повторюється. В UFO Stalker вона відрізняється від багатьох конкурентів, оскільки це покрокова гра на логіку і тактику.

Як ви взаємодіяли в команді, працюючи над геймдизайном?

Є. Н.: У процесі створення гри всю ігрову механіку ми придумували разом з Андрієм, а потім я вже реалізовував дизайн. Наприклад, ми шукали варіанти того, що ми б хотіли бачити, в Інтернеті, пропонували один одному варіанти, і обговорювали їх. Потім я малював концепти і по них вже створювали дизайн.

У нас немає такого, що ми спочатку придумали гру, і робили її строго за планом, тобто все зовсім навпаки – рішення щодо реалізації приймалися на кожному етапі. Ми й досі покращуємо гру!

В UFO Stalker герой повинен має завдання в кожному секторі. Розкажіть про них докладніше. 

Є. Н.: Сектор складається з комірок і нагадує шахову дошку. Гравцеві потрібно пройти кожну комірку від верхньої частини сітки до нижньої. Він може пересуватися вправо, вліво, прямо, або вниз. При цьому по тій же шахівниці йдуть роботи-противники різних видів. Якщо вони помічають героя, то можуть вистрілити або спробувати наздогнати, тому гравцеві потрібно встигнути ухилитися від удару або втекти. Один зі складних моментів у проходженні сектора в UFO Stalker – гравці і противники виконують хід одночасно.

Скільки часу пішло на розробку гри?

А. Ю.: Процес розробки тривав від січня до  вересня, тобто 9 місяців по 2-3 години у вечірній час.

Розкажіть докладніше про процес розробки і технічну складову проєкту: які технології були використані?

А. Ю.: Для розробки були використані стандартні засоби Unity. Дана платформа хороша тим, що вона кросплатформна і добре підтримує мобільні рішення.

На яких платформах доступна гра? 

А. Ю.: На даний момент доступна десктопна версія Windows на steampowered.com, і недавно відбувся реліз версії під Android.

Кому буде цікава ваша гра? Хто її основна цільова аудиторія?

А. Ю.: UFO Stalker – це гра для любителів складних пазлів і одиночних данжин-кроулерів зі складним проходженням 

Є. Н.: Оскільки наш проект починався як хобі, ми поглиблено не аналізували цільову аудиторію, можливо, тому гра вийшла досить складною. Надалі ми спробуємо зробити гру для більш широкої цільової аудиторії – як ігроманів, так і новачків. Погоджуся з Андрієм, що UFO Stalker – гра для тих, хто любить пазли і головоломки. 

Ми пропонуємо всім ігроманам оцінити гру UFO Stalker, а хлопцям бажаємо удачі в їхньому проєкті і натхнення для нових ідей!

Гра UFO Stalker доступна для скачування за посиланнями для Windows і Android.

Tags: